SOCIAL TASK

Themabijeenkomsten

Vanuit meer integrale ontwikkeling en kennisdeling is TASK gestart met het organiseren van bijeenkomsten voor medewerkers en opdrachtgevers waarbij een actueel thema centraal wordt gesteld. Hierover wordt, op basis van uitwisseling van best-practises of een presentatie van een gastspreker, kennis uitgewisseld.

Themabijeenkomsten zijn kleinschalige evenementen waarbij wordt ingegaan op een specifiek onderwerp. Onderwerpen die inmiddels al zijn geweest zijn onder andere:

  • Tunnelveiligheid
  • Strategisch OmgevingsManagement (SOM)
  • Aanbestedingen
  • Ge├»ntegreerde contracten 
  • Assetmanagement.
  • Systeemgerichte Contract Beheersing (SCB)
  • Best Value Procurement (BVP)
  • Projectmanager Nieuwe Stijl
  • Nieuwe Omgevingswet

Jaarlijks organiseren wij ongeveer 2 tot 3 thema-avonden en gemiddeld komen hier zo'n 70 bezoekers op af. De doelgroep zijn medewerkers en directe relaties. Het zijn laagdrempelige bijeenkomsten waarbij kennisuitwisseling en netwerken een belangrijke toegevoegde waarde is. De sprekers komen meestal uit het bedrijfsleven of een relevant vakgebied en spreken dezelfde taal als de bezoekers. Neemt u contact met ons op voor informatie over de komende themabijeenkomst.

Heeft u een vraag?
Impressie thema-avond BVP
Impressie thema-avond BVP
Top