SOCIAL TASK

Kernwaarden - Competenties

Het unieke ‘probleemoplossende vermogen’ van TASK is de resultante van hoe kennis en ervaring worden omgezet in vaardigheden (competenties) waarmee vraagstukken worden beantwoord.

Elke rol binnen TASK kent een specifieke mix van organisatiespecifieke, functiegerelateerde en niveaugebonden competenties. Een TASK-medewerker dient te beschikken over de voor TASK vastgestelde organisatiespecifieke competenties; hij herkent ze en is doordrongen van de relatie van de competenties met het succes van TASK. Deze drie competenties zijn:

Betrokkenheid

Je voelt je betrokken bij en verbonden met TASK, weet wat er in de organisatie speelt en bent er trots op om bij TASK te werken. Je houdt de naam van TASK hoog, hebt affiniteit met de producten en soort dienstverlening en bent loyaal aan de organisatie.

Ondernemerschap

Je hebt een neus voor marktkansen of bent in staat ze te zoeken of te creëren. Je bent daadkrachtig, avontuurlijk en initiatiefrijk. Je kunt onafhankelijk denken en handelen en gebruikt je creativiteit.

Samenwerken

Je kunt met anderen samenwerken aan gemeenschappelijke doelen en draagt bij aan een goede werksfeer en de kwaliteit van de onderlinge relaties. Je deelt informatie met je teamleden en blijft meedenken over voorstellen om het groepsdoel te bereiken.

 

 

Heeft u een vraag?
Top